7 תשובות
הייתי עונה סבבה אבל בגלל שלא בא לי עליו אז לא שואלת בחזרה
''אני בקירות שלך''
היי , מנימוס
שואל השאלה:
כן למטה גם אני הייתי עושה ככה
כן למטה גם אני הייתי עושה ככה
אנונימית
היי, סבבה
אני הייתי אומרת בסדר ואז אם הוא היה מתחיל שיחה פשוט הייתי מסננת זה הדבר שאני הכי טובה בו
הייתי שולחת לו כזה היי מה איתך ואז מבינה מה הוא רוצה
אנונימית