4 תשובות
שואל השאלה:
אני אמות מחום^^
אני אמות מחום^^
אנונימית
הראשון לדעתי תלכי עם מה שנוח לך וגם באמת חם אז יהיה לך חם עם הדגמח מניסיון
האופצייה השנייה (בגד גוף שחור)
אולי אוברסייז ודגמח כמו שצריך
באותו הנושא: