5 תשובות
אם בא לך, כן.
כמובן
שואל השאלה:
בא לי אבל שיחקתי כבר שלוש שעות ומחר אני צריכה לקןם מוקדם
בא לי אבל שיחקתי כבר שלוש שעות ומחר אני צריכה לקןם מוקדם
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני לא יכולה
בגלל זה אני שואלת.
יש לי בעיה להחליט החלטות כאלה לבד
לא אני לא יכולה
בגלל זה אני שואלת.
יש לי בעיה להחליט החלטות כאלה לבד
אנונימית
כן למה לא, אם בא לך.