54 תשובות
נכון אבל מצד שני פה יש לנו את חופש הביטוי
אולי כי חם
בתי ספר פרטיים עושים מה שהם רוצים.
זה אף פעם לא בחינוך ממלכתי.
^^חצאית יהיה פחות חם
חם פה מדי לסוודרים... לגבי החצאיות לא יודעת, אולי כי זה קשור לתרבות ובישראל פחות נהוג ללבוש חצאית כנורמה אצל חילוניות
כי אז הייתם מתלוננים שחם
בתכלס אף אחד לא מונע ממך לשים חצאית כי המכנס/חצאית לא חלק מהתלבושת אצלנו
ודבר שני זה ממש לא אצל כולפ את מודעת לזה שגם בחול יכולים לבוא עם גינסים ושורטים כמו בבתי ספר החילוניים פה נכון? וחולצות יש להם מכופתרות שזה כבר לא כיף
בכל אזור זה שונה שם מה שראית לא בהכרח בכל הארץ ובכלל בחול
שמעי בחצי שנה הראשונה את תתלהבי והכל ואז זה יתחיל להימאס ללבוש אותו צבע אותו סוודר אותו מכנס או חצאית.. את מבינה?
פה לפחות יש אפשרות של צבעים וסוגים שונים..
כי אני לא רוצה ללבוש כל יום חצאית וסוודר?
לא לא לא
פה יש יותר מבחר מה ללבוש
אפשר לשים איזה מכנסיים שיש לנו זה יותר נוח ככה
זה שראית את זה באנימה וקצת בסדרות בנטפליקס לא אומר שזה באמת קורה.
כי זה ישראל
זה יפה לדעתי
אני לא מבינה איפה החופש ביטוי שמדברים עליו פה, לי לא מסכימים ללבוש המון דברים לבית ספר כמו מכנס קצר חצאית אוברול ג'קט ג'ינס ג'ינס עם קרעים סווצ'רט יפה עם קשקושים...
פה זה לא אנימה ילדה
הרוב לא רוצה כאלה
אבל אני למען האמת מתה לתלבושת בית ספר מסודרת.
כל יום אני בוהה בארון שלי שעות ומבזבזת זמן כי אין לי מושג מה ללבוש באותו היום, אנשים חושבים יותר מדי על איך הם צריכים להראות במיוחד בגלל לחץ חברתי כיום, והכל בגלל תלבושת מסכנה.
חלק הולכים עם מותגים ובגדים 'יקרים' שנחשבים ה'טרנד' וחלק נשארים מאחורה, לחלק אין בכלל תקציב...
זה היה יכול לעשות טוב, אולי זה קצת משעמם אבל טוב שזו תהיה הבעיה שלנו ולא חוסר כסף/עוני ולחץ חברתי
אנונימית
אני גם ממש רוצה כזאת תלבושת
ומבינה אותך ממש^
כאלה יש בעיקר בבתי־ספר פרטיות או מוסדות יחסית יקרים, בבתי־ספר ציבוריים רבים אין חולצה אחידה בחו"ל.
לדעתי, חולצה פשוטה עדיפה על חליפה שלמה. הרבה פחות מסורבל אם כבר רוצים תלבושת אחידה.
תודה לאל שזה כך.
לא בכל מקום בחו"ל זה ככה, באמריקה בביתי ספר לרוב מתלבשים איך שרוצים בלי חולצת בית ספר בכלל
אין תקציב
אני אישית מעדיפה את מה שיש פה על חצאיות וסוודרים
שמעי זה יפה והכל אבל תכלס מי רטתה ללבוש חצאית וסוודר בקיץ..
פה את יכולה ללבוש איזה מכנס או נעל שבא לך..
אם בא לך את יכולב ללבוש בישראל חולצץ בית ספר וחצאית (וגם סוודר)
אנונימית
הסוודרים והחצאיות לא כאלה יפה... ואני לא באה עם סמל בית ספר, יש לנו אפשרות לבוא עם חולצה חלקה, בנוסף אני לובשת נגיד בחורף סוודרים חלקים או בקיץ גם בגדים חלקים אבל עם טוויסט שלא אמור להפריע.. אני יכולה לשלוח דוגמה
כולם פה אומרים שיש את חופש הביטוי אצלי בבית ספר אפשר לשים רק 2 צבעים- שחור ולבן
וכחול, ואדום, וירוק, וטורקיז, וצהוב, וכתום, וירוק, וסגול, וורוד, ואפור, ושמנת.^
אם התכוונת אליי, לא מרשים לי את הצבעים האלה, לבן לספורט, שחור לימים רגילים שאין ספורט
כאילו לא לא מרשים רק לי בכללי אסור תצבעים בבית ספר הזה
וואלה? אז יש לך בצפר מוזר, אם את רוצה יש לי המלצות לבגדים שאולי בצבע אחיד אבל הם ממש יפים, בשחור/לבן
כי חצאיות זה שוביניסטי
אין תקציב
כי ארצות אחרות יותר טובות מישראל חח אבל דוקא זה נחמד שאפשר ללבוש מה שרוצים למרות שהתלבושות האחידות האלה יפות ואין לי אומץ ללבוש אותן סתם ככה לבית ספר כן קיצור יש צדדים טובים וצדדים רעים
אנונימית
מזל שכך
כדי לתת לנו חופש לבחור מה ללבוש למרות שיש גבולות.
כולנו יודעים שהרעיון של תלבושת אחידה מלאה לא תעבוד פה בישראל ומעדיפים לנהל מלחמות בדרכים אחרות.
פלוס מאוד חם עם התלבושות האלו והן יצטרכו גם להתאים לסוגי גוף ואנשים שונים ואני לא רואה איך ערסים יוותרו על הנייק.
אנונימית
כי אנחנו חור מטומטם במזרח התיכון
ומה נראה לך
שאנחנו היפנים התרבותים האלו שמתלבשים כל כך יפה לבית ספר
לא!
כי אנחנו יהודים. לא בכל דבר צריך לחקות את הגויים.
^ אבל אתה קומוניסט לא?
לכי לבצפר חרדי, יהיה לך שם
זה יהיה מגניב אם כן אבל כאן לא יפן ובריטניה
היי אפשר פרח?
ותאמיני לי בארהב מכריחים אותם ללבוש מכנסיים וחולצה מכןערת תואמות, זה לא כמו בסרטים
למה שהבצפר יכריח אותם ללכת באמצע הקיץ עם סוודר וגינס? מן הסתם שיהיה להם חולצות ומכנסיים תואמות לעונה
וטוב שאין לנו זה מכוער
אנונימית
כי חם פה
נודר אני לא אתנגד זה מושך רצח על בנות (כדאי שהחצאית תהיה מאוד קצרה)
אנונימי
אנס מטומטם
מה אנס רק לראות להנות
גם אתה היית רוצה מה אתה מתייפייף
אנונימי
יש הבדל בין לראות של בוגרות לבין לראות תחת של נערות וילדות יא מפגר
מה הבעיה? בנות מהשכבה שלי בנות גילי
אנונימי
אני שואלת את עצמי טת זה המון
מצד אחד, הלוואי וגם לנו היו תלבושות יפות כאלה.
מצד שני, לנו יש יותר את חופש הביטוי. חולצה יפה או לא- לפחות אצל רובינו אין משטר נאצי
^^^^^ אנשים כמוך מגעילים אותי
גרתי בחול לשנה והייתי בבית ספר פרטי עם לבוש אחיד וזה לא כיף הייתי צריכה ללכת עם חצאית כל הזמן ותמיד פחדתי לעלות במדרגות אפילו שהייתי עם טייץ והבגדים לא תמיד נוחים
אנשים שאומרים שיהיה חם בקיץ
אנשים לא כאלה סתומים
יש מדים של קיץ ויש מדים של חורף
בקיץ יש קצר, אחרת שזה דיי מטומטם
אנונימית