10 תשובות
אם עברת 18 את יכולה לעזוב את הבית. אני הייתי ממליץ קודם לעבוד להרוויח מעט כסף ולשכור דירה
שואל השאלה:
לא אין לי
אנונימית
תעברי לפנימיה
שואל השאלה:
אין לי אופצייה לעבוד כל כך הרבה אני מקבלת קצבה על רקע נפשי
וכמובן שאל תציע לשכור דירה מהקצבה כי זה פשוט לא מספיק
אנונימית
שואל השאלה:
לא נראלי יש פנימיות ל18 +
אנונימית
רגע חכי
אני גם כן מהרקע החרדי
אני מבינה מה את אומרת ,בטח לחצו עליך יותר מידי
אבל לפני שתעשי משהו שתתחרטי עליו
תחשבי בהגיון, תברחי לאן?
יש לך כסף? חברות להיות אצלם? קרובי משפחה?
ולפני שאת עוזבת את הדת, אולי העולם החרדי לא מתאים, אבל מה עם הדתי לאומי, לייט?
אני אשמח שתפני אליי בפרטי
יש לך קרובי משפחה או חבר שאינו דתי?
תלכי לבית יתומים
אנונימי
שואל השאלה:
עברתי 18
אנונימית
תתקשרי לעמותה הזאת של ילדים שאין להם. איפה לישון