תשובה אחת
תלוי. אני אישית לא מתחברת.
זה שיטור כל השירות.
זה כל השירות לעשות שמירות, סיורים, פילבוקסים...
אני אישית לא רואה את עצמי נהנת במקום כזה.
זה שיטור כל השירות.
זה כל השירות לעשות שמירות, סיורים, פילבוקסים...
אני אישית לא רואה את עצמי נהנת במקום כזה.
באותו הנושא: