תשובה אחת
אם החבילה קטנה היא מגיעה לדואר מתחת לבנין שלך בתיבות דואר אבל הם לא שולחים לך הודעה שזה בתיבה אם החבילה גדולה אז זה יגיע לנקודת איסוף והם ישלחו לך הודעה