2 תשובות
רק עם זה על האקז
נשמע כיף אבל אף פעם לא כתבתי שיר חוץ מכמה מטומטמים
(רק שיר אחד מטומטם מספיק כדי להיות להיט של שנות ה80 והשני חיקוי של דייויד בואי)