18 תשובות
איפה ההורים שלהם
לא
מה ההשוואה בין 11 ל17 חחח
לא
לא
אבל זאת המציאות
אבל זאת המציאות
לא
וזה לא רק היום זה היה גם בדורות אחרים^^^^^^
וזה לא רק היום זה היה גם בדורות אחרים^^^^^^
17 זה כבר מבוגר אבל כל ה13 14 15 זה מזעזע
לא אבל זה הדור של היום מה ציפית
לא. אבל מרוב שראיתי את זה כבר אלף פעם אין מה להגיד אני 18 ועד עכשיו לא נגעתי בזה
שואל השאלה:
כןן ראיתי ילד בצופים בן 11 או 12 שמעשן וויפ
כןן ראיתי ילד בצופים בן 11 או 12 שמעשן וויפ
מה הבעיה? אני מעשנת
ממש לא
הזיה מה שהולך היום
הזיה מה שהולך היום
לפי דעתי לא צריך ועדיף שלא לעשן בכל גיל
אבל במיוחד בגיל הזה
אבל במיוחד בגיל הזה
זה הזוי
כן אמא שלי שתתה ועישנה הרבה כשהייתי בבטן
לא
שיהיה לבריאות כמו שאומרים^
באותו הנושא: