10 תשובות
אני ואת בדיוק באותה סיטואציה אני לא קשור פה לכלום ולא מתחבר פה לכלום ושום דבר והחלום הגדול שלי הוא פשוט לא להיות פה
אף אחד לא הכריח אותך להישאר או להתאהב במדינה הזאת. אם את מרגישה בישראל פחות חופשיה ושייכת זה בסדר
^בטח שכן צריך אזרחות ודרכון למדינות אחרות להגר אליהן , צריך גם כסף התחלתי בשביל לחיות שם להתחלה עד ששוכרים דירה ומוצאים עבודה
בין אם את מרגישה יהודיה או לא - למה להיות עם אנשים אנטישמים, אנשים ששונאים אותך בלי שום סיבה. אנשים מלאי שנאה.
את יכולה לעזוב למדינה נאורה מספיק שלא ישנאו אותך בגלל זה. את יכולה ללכת לקנדה, אמריקה, יוון, אנגליה, אוסטרליה, נורווגיה ועוד ועוד.
תמיד יהיו אנשים שישנאו יהודים, בכל מקום שתלכי, פשוט אל תלכי למקום שרוב האוכלסיה תשנא אותך - כמו תורקיה למשל.
למזלך ישראל היא מדינה דמוקרטית, בניגוד להמון מדינות אחרות, ואם את רוצה את יכולה ללכת. כי לא כופים עלייך להיות פה.
ולגבי זה שהרגת חופשיה טורקיה - כולם מרגישים יותר חופשיים כשהם במדינה אחרת, רחוקים מכל מה שמכירים ויכולים להיות מי שירצו.
זה משחרר.
את יכולה לעזוב למדינה נאורה מספיק שלא ישנאו אותך בגלל זה. את יכולה ללכת לקנדה, אמריקה, יוון, אנגליה, אוסטרליה, נורווגיה ועוד ועוד.
תמיד יהיו אנשים שישנאו יהודים, בכל מקום שתלכי, פשוט אל תלכי למקום שרוב האוכלסיה תשנא אותך - כמו תורקיה למשל.
למזלך ישראל היא מדינה דמוקרטית, בניגוד להמון מדינות אחרות, ואם את רוצה את יכולה ללכת. כי לא כופים עלייך להיות פה.
ולגבי זה שהרגת חופשיה טורקיה - כולם מרגישים יותר חופשיים כשהם במדינה אחרת, רחוקים מכל מה שמכירים ויכולים להיות מי שירצו.
זה משחרר.
אם תהיי מחוברת לשורשים שלך, הכל ייראה אחרת. את לא מרגישה חיבור משום שאת לא יודעת מספיק.
ידיעה והשגה בדבר מסוים מעוררת את הרגש כלפיו.
ידיעה והשגה בדבר מסוים מעוררת את הרגש כלפיו.
אני מרגישה בול כמוך, בגלל זה עברתי לחו"ל ואני מרגישה הרבה יותר טוב והרבה יותר שייכת
אנשים פתוחים ומקבלים לא כמו בארץ וגם שקט ואין מלחמות
כמובן עדיף מדינות עם הרבה מהגרים
אנשים פתוחים ומקבלים לא כמו בארץ וגם שקט ואין מלחמות
כמובן עדיף מדינות עם הרבה מהגרים
^איזה כיףף לךך!!
בא לי גם לעוף מפה כל כך
בא לי גם לעוף מפה כל כך
את מוזמנת לעזוב לטורקיה, כנראה שלא תשרדי שם הרבה זמן.
בכל מקום בעולם קיימת אנטישמיות, אבל אם את גם ככה לא מחוברת ליהדות, זה נשמע שאת לא ציונית ולא מעניינת אותך המדינה, אז את יכולה פשוט להסתיר את עצם היותך יהודיה או להתנצר
בכל מקום בעולם קיימת אנטישמיות, אבל אם את גם ככה לא מחוברת ליהדות, זה נשמע שאת לא ציונית ולא מעניינת אותך המדינה, אז את יכולה פשוט להסתיר את עצם היותך יהודיה או להתנצר
עצוב. כל הדורות של היהודים שרק חלמו להגיע לפה ומתו בשביל קידוש השם ועכשיו אנשים מזלזלים באדמה שהיא מה שאבותינו התפללו לחזור אליו כל השנים ולא נשברו
מה אכפת לך? ^ הסיבה היחידה שההורים שלי באו לפה במקום לארצות הברית או גרמניה היא הרפואה וחבילת קליטה. שום ציונות. אם לא זה הייתי בטח נולדת בגרמניה או בארצות הברית. באמת חבל שלא עברו לגרמניה באמת
אבל אני תיקנתי את הטעויות שלהם וחזרתי לאירופה
לא בחרתי להיוולד יהודיה וזכותי לגור איפה שבא לי זה כדור הארץ שלי. ולא בישראל בגלל שזה רשום באיזה ספר מלפני 2000 שנה
אבל אני תיקנתי את הטעויות שלהם וחזרתי לאירופה
לא בחרתי להיוולד יהודיה וזכותי לגור איפה שבא לי זה כדור הארץ שלי. ולא בישראל בגלל שזה רשום באיזה ספר מלפני 2000 שנה
באותו הנושא: