15 תשובות
שואל השאלה:
איזה דרך טובה יש?
^יש לי חיים מה הקשר?
איזה דרך טובה יש?
^יש לי חיים מה הקשר?
אנונימית
לא להתגבר על זה?
סתם אני מניחה שתתמקדי רק בדבר שרצית להוריד, תנסי להימנע להתסכל לכיוון של ההמלצות האחרות או להוריד אבל נגיד להפחית את הכמות מפעם לפעם.
ישלי גם נטייה כזו האמת וזה דיי מסיח את הדעת
סתם אני מניחה שתתמקדי רק בדבר שרצית להוריד, תנסי להימנע להתסכל לכיוון של ההמלצות האחרות או להוריד אבל נגיד להפחית את הכמות מפעם לפעם.
ישלי גם נטייה כזו האמת וזה דיי מסיח את הדעת
שואל השאלה:
חחח מזל שיש לי רק משחק בסיס כי יש מלא דברים שאני לא יכולה להורידד
חחח מזל שיש לי רק משחק בסיס כי יש מלא דברים שאני לא יכולה להורידד
אנונימית
שואל השאלה:
אי אפשר להוריד הכל בפעם אחת כי תמיד יש דברים חדשים
עכשיו הורדתי מלא סטים של ציורים וסט של תמונות של אוכל בשביל המאפייה שבניתי
אי אפשר להוריד הכל בפעם אחת כי תמיד יש דברים חדשים
עכשיו הורדתי מלא סטים של ציורים וסט של תמונות של אוכל בשביל המאפייה שבניתי
אנונימית
יש לי את כל התוספות במשחק אז ישלי גישה להכל ואני מורידה מלא וזה לא עוזר
אכפת לך לחלוק איתי מאיפה את מורידה את הcc?
אכפת לך לחלוק איתי מאיפה את מורידה את הcc?
שואל השאלה:
אני מורידה בעיקר חפצים, יש מלא דברים מדהימים
אני מורידה בעיקר חפצים, יש מלא דברים מדהימים
אנונימית
מזדהה איתך לגמרי ומצטרפת לשאלה , אני כל הזמן מוצאת את עצמי מעבירה שעות בלהוריד עוד משהו ואז נכנסת לראות את זה במשחק ואז ממשיכה להוריד עוד דברים יש לי כל כך הרבה בגדים ושיער ורהיטים ואני בקושי מעצבת עם זה בכלל אני רק נכנסת לאתרים שאני אוהבת לראות אם יש משהו חדש לא יודעת איך להפסיק אם זה
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני בקושי מעצבת עם דברים
וואי אבל הכי כיף זה להוריד אוכל ו
והמודים של littlems sims במיוחד live in buisness
גם אני בקושי מעצבת עם דברים
וואי אבל הכי כיף זה להוריד אוכל ו
והמודים של littlems sims במיוחד live in buisness
אנונימית
אני מורידה יותר רהיטים ובגדים אבל יש לי גם הרבה מודים
וגם אהבתי את כל הדברים לילדים מ panda sims
וגם אהבתי את כל הדברים לילדים מ panda sims
אנונימית
גם ממליצה על הרהיטים מהאתר houseofharlix הכל שם נראה מדהים
אנונימית
דא לגבי האוכל, יש מוד שמוסיף לאוכל של הסימס עצמו טקסטורה, זה הדבר הכי מקסים שיש וזה נורא מוסיף לדעתי
utopia sims - food texture
utopia sims - food texture
שואל השאלה:
וואי כן לpanda יש דברים ממש טובים
יש גם את כל החפצים של ravasheen ואת הסטים של syboubou
אני כל הזמן משתמש בסט של הבריכה שלה מרוב שהוא יפה
וגם הסט של מטבח צעצוע
וכל המאכלים של icemunmun
וואי כן לpanda יש דברים ממש טובים
יש גם את כל החפצים של ravasheen ואת הסטים של syboubou
אני כל הזמן משתמש בסט של הבריכה שלה מרוב שהוא יפה
וגם הסט של מטבח צעצוע
וכל המאכלים של icemunmun
אנונימית
שואל השאלה:
בעיקר מאתרים של היוצרים נגיד יש לי מלא דברים של syboulette ושל rvsn
ואני מורידה גם מtsr
אולי את שמה את הcc יותר מדי בתוך התיקייה ואז המשחק לא טוען את מה שיש לך
בעיקר מאתרים של היוצרים נגיד יש לי מלא דברים של syboulette ושל rvsn
ואני מורידה גם מtsr
אולי את שמה את הcc יותר מדי בתוך התיקייה ואז המשחק לא טוען את מה שיש לך
אנונימית
לא אין לי בעיה כשזה נוגע אל הטעינה של הcc עצמו אבל בכל זאת תודה על העצה, העידכון של tsr קצת מטריד אותי וקשה לי להסתדר איתו אז אני דיי מחפשת מקומות אחרים להוריד מהם. תודה^)^
גם לא יצא לי להוריד הרבה חפצים אלא בגדים