10 תשובות
כי כנראה היא תייצג אותנו באירוויזיון
היא יודעת לשיר בוא
אני לא מתה על זה שהיא בכל מקום וזה אבל היא שרה נחמד והשירים שלה די טובים תלוי איזה
היא חמודה מה העין שלך
כי השירים שלה מצליחים
די כבר להתלונן על כל זמר אוברייטד יואו
זה שהיא אוברייטד לא אומר שהיא לא טובה
ואם אתה לא אוהב אותה זה עניין של טעם
כי כשהיא הייתה בת 15 לא שמעו על להחפיץ בנות 15 כסקסיות ולא לבושות לגילן כלגיטימי כל כך אז הסוכן שלה ניצל את זה בכוונה בשביל שידברו עליה בחדשות (לא משנה אם לרעה) וככה נחשפו לשירים שלה בגדול ואז הקהל שלה כל הזמן עודד את השירים שלה עד שתפס משהו ומשם זה הלך כמו כל זמר מצליח
היא מוכרת מגיל קטן וכבר ב2016 בערך היו לה להיטים שהקפיצו אותה
היא יודעת לשיר והיא יודעת להופיע
סוף סוף אדם שמבין
זאת דעתך בלבד.