9 תשובות
כימיה פיזיקה וביולוגיה נראלי
כימיה וביולוגיה.
כלום אבל עדיף שתדעי פיזיקה, ביולוגיה וכימיה
אבל הבעיה האמיתית זה לקבל 740 בפסיכו
שואל השאלה:
אבל בביהס שלי אני יכולה להרחיב רק שני מקצועות , אז זה באמת משנה איזה מבין שלושתם?
אבל בביהס שלי אני יכולה להרחיב רק שני מקצועות , אז זה באמת משנה איזה מבין שלושתם?
אנונימית
זה בסדר תעשי 2 בתיכון ותשלימי אחרי זה מה שהרוב עושים
נראלי
לא חייב לבחור במגמות ספציפיות הם מסתכלים על הממוצע
אנונימית
לא חייב להרחיב מגמה מסוימת
כדאי מגמות עם בונוס גדול, כמו פיזיקה/ביולוגיה/כימיה וכו'
הם מסתכלים על הממוצע של הבגרויות ולא על איזה מגמות היית
כדאי מגמות עם בונוס גדול, כמו פיזיקה/ביולוגיה/כימיה וכו'
הם מסתכלים על הממוצע של הבגרויות ולא על איזה מגמות היית
באותו הנושא: