11 תשובות
בשני המקרים זה בסדר. זה עניין של משיכה.
זה העדפה :) אף אחד לא יהיה עם מישהו שהוא לא נמשך אליו
ששניהם זה בסדר
זה קטע של טעם פשוט
זה בסדר וזה לגיטימי
שניהם בסדר כי זה תלוי במשיכה..
ששניהם זה בסדר.
בסה"כ הכל משיכה ולא צריך להאשים אף אחד.
פשוט הכניסו לראש של אנשים שאם את שמנה לא יאהבו אותך.
פשוט יש כאלו שלא נמשכים לאנשים עם עודף משקל ויש כאלו שכן. תתקדמו.
בסה"כ הכל משיכה ולא צריך להאשים אף אחד.
פשוט הכניסו לראש של אנשים שאם את שמנה לא יאהבו אותך.
פשוט יש כאלו שלא נמשכים לאנשים עם עודף משקל ויש כאלו שכן. תתקדמו.
שניהם בסדר, כל אחד והטעם האישי שלו.
זה עניין של משיכה, אבל נגיד יש בנות גבוהות שןצאת עם מישהו נמוך ממנה יגרום לה להרגיש לא טוב עם עצמה
שכל אחד יעשה מה באלו
בן אדם לא יכול לשלוט על הגובה שלו
לעומת זאת בן אדם כן יכול לשלוט על המשקל, כל מי שאומרת שהיא לא יכולה זה לא נכון.
כל אחד יכול אבל כשזה דורש קצת עבודה קשה מגיעים התירוצים, ומוזמנים לתת לי מינוס, זאת האמת.
שתדע שיש הרבה בנות שלא אכפת להן מהגובה באמת (אני גם אחת מהן).
לעומת זאת בן אדם כן יכול לשלוט על המשקל, כל מי שאומרת שהיא לא יכולה זה לא נכון.
כל אחד יכול אבל כשזה דורש קצת עבודה קשה מגיעים התירוצים, ומוזמנים לתת לי מינוס, זאת האמת.
שתדע שיש הרבה בנות שלא אכפת להן מהגובה באמת (אני גם אחת מהן).
אנונימית
באותו הנושא: