5 תשובות
כן.
לא כלכך, זה באמת תלוי בבנאדם ובחוויות שהוא עבר
יש, היא אחרי צבא ותואר. את רק בתחילת השירות שלך. זה יותר מה שהיא עברה בחיים וראתה מאשר נטו הגיל.
לא מגיע ממקום מתנשא, אבל כן, יש הבדל.. צבא, אזרחות, לחלק לימודים, חלק עושים טיולים גדולים בחו"ל, דברים כאלו. אני בגיל 18 ואני היום אנשים ממש ממש שונים.
אנונימי