7 תשובות
אף פעם לא ידעתי
רציתי להיות בלרינה והיום אין לי מושג ולא היא ממש לא הייתה גאה בי
מוזיקאית, מתופפת.. כרגע לא הכי גאה בעצמי
רציתי להיות עורכת דין, כרגע רוצה להיות מתכנתת וכן הייתי גאה בעצמי
רופאה, מאז ומתמיד
לא יודעת, היא הייתה גאה בי אבל יש בי דברים גם לא טובים וזה היא הייתה מאוד מאוד לא גאה בי
אבל תמיד שואפים לטוב ביותר
לא יודעת, היא הייתה גאה בי אבל יש בי דברים גם לא טובים וזה היא הייתה מאוד מאוד לא גאה בי
אבל תמיד שואפים לטוב ביותר
רציתי להיות שד
אנונימי
כשהייתי קטנה רציתי להיות ציירת, אחר כך רציתי להיות רופאה, אחר כך רציתי להיות סופרת, אחר כך רציתי להיות אשת עסקים, אחר כך רציתי להיות מדענית ואחר כך התחרטתי והחלטתי שאהיה מתכנתת. עכשיו אני רוצה קריירה אקדמית במתמטיקה, במדעי המחשב או בפיזיקה. אני הקטנה כנראה לא הייתה גאה בי.
אנונימית
באותו הנושא: