6 תשובות
תלוי...
כל מה שנוסע בעקרון ובמצב טוב.
תלוי גן ממש בתקציב
תלוי גן ממש בתקציב
שואל השאלה:
תודה שאמרת
לא לא לא
תודהה שאמרת.
תודה שאמרת
לא לא לא
תודהה שאמרת.
אנונימית
ממליצה על ניסאן i10 יש לי אותה מיד 2 עלתה 19 אלף אחלה מכונית
שמעי אמרתי לך מה שאני חושב יש כל-כך הרבה רכבים שאפשר לבחור מהם.
בתור רכב ראשון אני ממחיץ האץ בקים שנות 2008 פלוס.
ניסאן מיקרה,טויוטה יאריס, דייהטסו ושיט.
אם התקציב יותר גדול לכי על משהו כמו הונדה סיוויק אפילו מאזדרה שלוש.
בתור רכב ראשון אני ממחיץ האץ בקים שנות 2008 פלוס.
ניסאן מיקרה,טויוטה יאריס, דייהטסו ושיט.
אם התקציב יותר גדול לכי על משהו כמו הונדה סיוויק אפילו מאזדרה שלוש.
יש לך יונדאי i10 אחלה רכב
באותו הנושא: