5 תשובות
הרבה יותר קשה לעלות על פויינט עם נעלי פויינט מאשר נעלי גאז והיפהופ.
אך נעלי גאז והיפהופ כשמשתמשים בהם לעלייה ממושכת על פויינט הם פוגעים ברגל ועלולים לגרום נזק.
כמו כן, השימוש במושג בלוך בתור נעל היפהופ או גאז מוטעת כי בלוך מייצרים גם נעלי פויינט - לידע כללי... ;)
אנונימית
נעלי בלוך..
נעלי בלוך
נעלי ג'אז והיפ הופ.. אבל זה ממש כואב בסוג נעליי הבלט