13 תשובות
כן
ברור למה לא
עם מזגן וזהו מושלם
עם מזגן וזהו מושלם
מתי שתרצי!
כן זה תמיד רעיון טוב
ואם את רוצה מרק טעים זה אפונה/ כתום
ואם את רוצה מרק טעים זה אפונה/ כתום
כן מרק תמיד טוב
ובהצלחה עם למצוא את סבתא
ובהצלחה עם למצוא את סבתא
כן כן
מאמי אני לא יודעת מה אתה רוצה
אנונימית
^^^ כל אוכל אוכלים חם
ולשאלתך כן
ולשאלתך כן
בטח מחפשת את הדייסה
מרק זה תמיד טעים
ברור
תמידד
מרק מתאים תמיד!
באותו הנושא: