5 תשובות
תגידי תודה על מה שיש לך, תדעי להןדות על זה והכל יסתדר. תחשבי על הדברים הטובים שבך. ואת השלילים תתקני תסדרי
תשמעי פשוט תנסי לעשות מה שמרגיש לך הכי טוב את לא צריכה להיות יפה בעיני אחרים מספיק שאת יפה בשביל עצמך
חברים שלך לא שמים עליך זה פשוט סימן שאת לא צריכה אותם בחיים שלך
חברים שלך לא שמים עליך זה פשוט סימן שאת לא צריכה אותם בחיים שלך
את צריכה לפתח ביטחון עצמי ואת צריכה גם לדעת שכל אחד יפה בדרך שלו ואל תדאגי לגבי הכרס תתחילי להתאמן זה יצא לך יפה ממש ובלונד זה ממש אבל ממש יפה
בואי תחשבי על זה ככה, יש לך את כל שאר החיים לחיות עם עצמך ואת יכולה לקבל את איך שאת נראית או לשנוא את זה. אני אומרת, תנסי לקבל את איך שאת נראית, תנסי לקנות בגדין שאת אוהבת ושאת חושבת שמתאימים לך, אולי תקחי השראה מפינטרסט עם תיסרוקות לשיער, צבע בלונדיני זה מהמם
ותחשבי על זה שאנשים אחרים לא רואים את מה שאת רואה איך שאת רואה
אני מכירה מישהי שיש לה אף גדול (גם לי יש) אבל תקשיבי שזה מהמם לה ואני גם ראיתי מישהו בטיקטוק שהוא לא אוהב את זה אבל נגיד לי זה נראה מהמם, אני רצינית. (כמובן שלי נראה לי פחות יפה ולקח לי זמן לקבל את זה)
אל תעקלי את זה שאת מכוערת . אני לא ראיתי אותך, אבל לי את נשמעת כמו בן אדם יפה
וכרס זה טבעי, גם לי יש וגם לך ולעוד מלא אנשים יש
תשני את הגישה שכולם שונאים אותך, אל תקריני את זה. בואי בגישה שאתם חברים שלי וכיף לי איתכם ואם אתם לא רוצים להיות איתי זה בעיה שלכם. או אם את לא מרגישה בנוח איתם, את יכולה למצוא עוד אנשים.
בכל מקרה, את מהממת ואם את צריכה עוד משהו אני כאן 3>
ותחשבי על זה שאנשים אחרים לא רואים את מה שאת רואה איך שאת רואה
אני מכירה מישהי שיש לה אף גדול (גם לי יש) אבל תקשיבי שזה מהמם לה ואני גם ראיתי מישהו בטיקטוק שהוא לא אוהב את זה אבל נגיד לי זה נראה מהמם, אני רצינית. (כמובן שלי נראה לי פחות יפה ולקח לי זמן לקבל את זה)
אל תעקלי את זה שאת מכוערת . אני לא ראיתי אותך, אבל לי את נשמעת כמו בן אדם יפה
וכרס זה טבעי, גם לי יש וגם לך ולעוד מלא אנשים יש
תשני את הגישה שכולם שונאים אותך, אל תקריני את זה. בואי בגישה שאתם חברים שלי וכיף לי איתכם ואם אתם לא רוצים להיות איתי זה בעיה שלכם. או אם את לא מרגישה בנוח איתם, את יכולה למצוא עוד אנשים.
בכל מקרה, את מהממת ואם את צריכה עוד משהו אני כאן 3>
את לא חסרת תועלת, תמיד אפשר לאהוב בעצמך דברים מסויימים וכנראה שאם אותם חברים לא הזמינו ולא קרו לך הם לא נקראים חברים. תנסי למצוא את הדברים שאת לא אוהבת ורוצה ויכולה לשנות ולכי על זה.