5 תשובות
שסוף סוף
אוהב את טליה ובכל אופן זאת דעה של ליה וצריך לדעת לקבל גם את זה
לא נורא היא גם ככה לא תודח הרבה אוהבים אותה בחוץ
רציתי לרצוח את ליה
מרתיעה ממש
מרתיעה ממש
אנונימית
מה יש לחשוב ?כמו שהיא העמידה שני אנשים להדחה מותר לאחרים להעמיד אותה
לא זכור לי שליה חייבת משהו לטליה
והמשפט שטליה אמרה "אני בחיים לא הייתי מעמידה אישה" (למרות שבבית העמידה עשרות פעם נשים , והחליטה שחטאם של כל הגברים שאגב בימים האחרונים היא מתקשרת רק עם הגברים אבל כנראה תעמיד אותם להדחה רק על היותם גברים) חלאס מיציתי את המתמסכנות שלה
ולחשוב שהייתי בעדה
לא זכור לי שליה חייבת משהו לטליה
והמשפט שטליה אמרה "אני בחיים לא הייתי מעמידה אישה" (למרות שבבית העמידה עשרות פעם נשים , והחליטה שחטאם של כל הגברים שאגב בימים האחרונים היא מתקשרת רק עם הגברים אבל כנראה תעמיד אותם להדחה רק על היותם גברים) חלאס מיציתי את המתמסכנות שלה
ולחשוב שהייתי בעדה
אנונימי