9 תשובות
אחלה מקום, טעים ממש
הייתי שם פעם והיה כל כך דוחה הרוטב היה מלא במים והפסטה בקושי הייתה מבושלת
טעים וכיף אבל יותר מ15
ממש אוהבת אותם
אבל איך 15? זה תמיד באיזור ה30
באיזה סניף היית?
גם אני זוכרת שבתל אביב המנות היו הרבה יותר קטנות מאיפה שאני בדרכ (חיפה)
דוחה
אחלה מסעדה
היה סביר, גם מנות קטנות
הייתי בזה בירושליים לפני כמה שנים לא חוזר לשם
שואל השאלה:
הייתי בעזריאלי
והייתי ממש רעבה ולא רציתי להוציא 70 שקל על פסטה אז באתי לשם ובואנה אחלה פסטה
לא עכשיו גורמה אבל טעים ונחמד
אנונימית