4 תשובות
מה את לא מצליחה?
שואל השאלה:
בגלל שרשום לי שהמיון מקוון והוא בכלל באיזה בסיס זה לא מראה לי את השוברים. כדאי לי להתקשר מחר על הבוקר נכון לפני שאני יוצאת
שואל השאלה:
מטעינים את הרב קו עם החוזה של הנסיעות חינם של הצבע אבל בשביל להטעין באפליקציה אין לי איף להטעין בגלל הטעויות המעצבנות שלהם
כן. את משתמשת באפליקציה או שיש לך גם רב קו?