8 תשובות
כןן
כמה באליי להפציץ אותם
אבל עדיף שלא
אבל עדיף שלא
תחליט אתה
לא יודע אבל אל תלחץ על שום כפתור הא?
א. זאת חובה להפציץ את מתקני הגרעין האיראנים.. בישראל עוד לא הבינו שלחסל מדענים איראנים לא באמת עוזר ובסופו של דבר הם ימצאו מדענים אחרים.
ב. לא הייתי מסתפק רק בזה הייתי תוקף גם בסוריה את משלוחי הנשק שמגיעים מאיראן לסוריה שמגיע בסוף ללבנון ולחיזבאללה
ב. לא הייתי מסתפק רק בזה הייתי תוקף גם בסוריה את משלוחי הנשק שמגיעים מאיראן לסוריה שמגיע בסוף ללבנון ולחיזבאללה
מה פתאום אין סיכוי שנשרוד אם נעשה דבר כזה
זה יפתח מלחמה כוללת ויש לנו לא מעט אויבים
זה יפתח מלחמה כוללת ויש לנו לא מעט אויבים
עכשיו לפגוע בהם מבפנים
שהם יהיו יותר מאיימים להפציץ
שהם יהיו יותר מאיימים להפציץ
להפגיז .. לחורר להם תצורה
אנונימי
באותו הנושא: