3 תשובות
כן אני למדתי עד שש זה התרגלות
אני למדתי ככה כמה זמן וזה היה נוראי אין כוח לעשות שום דבר אחרי בית הספר אבל מתרגלים, העיקר להביא הרבה אוכל ולנמנם בהפסקות
למדתי יום אחד בשבוע עד 6
מתרגלים לזה
רק תארזי לך הרבה אוכל
מתרגלים לזה
רק תארזי לך הרבה אוכל
באותו הנושא: