9 תשובות
נעע זה בסדר
תזמיניי
תזמיניי
לא, זה בסדר.
גבר אל תתחילי להתמכר עכשיו.
לא צריך להגזים אם את מרגישה שהגזמת
לא צריך להגזים אם את מרגישה שהגזמת
לא זה אני לא רואה בזה משהו מוגזם
שואל השאלה:
אני לא מכורה פשוט בא לי משהו מהמסעדה
אני לא מכורה פשוט בא לי משהו מהמסעדה
אנונימית
מוגזם כל שבוע לא חושבת?
שואל השאלה:
אני לא מזמינה כל שבוע אבל
לפני ההזמנה של ה4.8 הזמנתי אולי בתחילת יולי
או סוף יוני
אני לא מזמינה כל שבוע אבל
לפני ההזמנה של ה4.8 הזמנתי אולי בתחילת יולי
או סוף יוני
אנונימית
חחח אני רואה שאת ממש רוצה
תזמיני
תזמיני
הכל טובב
באותו הנושא: