2 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי את השלבים לפני התאוריה אבל קבעתי את התאוריה לפני שעשיתי את השלבים, בעייתי?
אם אתה עושה את זה דרך בית הספר, אין צורך למלא טופס לפני.

אבל משום שמדובר בתאוריה רגילה, מטעם משרד הרישוי, יש כמה שלבים שצריך לעבור קודם:
- מילוי טופס ירוק אינטרנטי.
- בדיקת עיניים + צילום (הצילום הזה יופיע ברשיון).
ובשלב השלישי, לאחר שהכול תקין, מאושר ובדוק, ניתן לעשות את התאוריה.