3 תשובות
חברה שלי עשתה את זה על הבת זוג שלה, לא לעשות זה סתם חרא
בעצם אקסית שכחתי שהן נפרדו
שכאילו מציירים על הלשון צלב עם דבש וזה כאילו סוג של כישוף אהבה אני לא ממליץ לעשות את זה כי זה מאוד מסוכן