8 תשובות
שואל השאלה:
אני מדברת על טרולי
אנונימית
כן זה מה שאת מעלה איתך למטוס
בנתבג פחות בודקים
שואל השאלה:
ושמה יפתחו לי את זה?
אנונימית
אם את מתכוונת לתיק שאת מעלה איתך למטוס אין לי ניסיון אישית עם נוזלים בזה אבל ממה שתמיד אמרו לי לא בודקים את זה בנתבג
הבנתי שבנתבג אפשר עד 100 מיליליטר נוזלים להעלות למטוס, אבל הייתי שם לפני שבועיים ולא בדקו בכלל
בחו"ל ממש מקפידים על זה, אבל רק בהלוך
בחזור אין בעיה בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
בחזור אין לי בעיה בהלוך לא יפתחו לי?
אנונימית
לא יזרקו לך שאת נוחתת כי לא בודקים
לגבי נתב"ג לרוב אין הגבלה על נוזלים אבל בטיסה חזור כן יש
אם זה מעל 100 מל יחרימו שם