7 תשובות
זה מערכת של אף אוזן גרון
אם נגיד התקררת סביר להניח שיכאב לך הגרום כי הכל מחובר
כנראה יש סיבה לכי לרופא אין לנו דרך לדעת מה זה
שואל השאלה:
לאלא
לי לא כואב
אני רק רוצה להבין למה זה קורה כאילו זה קורה מחיידק מסויים ואיך זה קורה כאילו מה הגוף שלי עושה שגורם לזה
לאלא
לי לא כואב
אני רק רוצה להבין למה זה קורה כאילו זה קורה מחיידק מסויים ואיך זה קורה כאילו מה הגוף שלי עושה שגורם לזה
אנונימית
זה יכול להיות חיידק/ התקררות, מערכת חיסונית חלשה/ מזג אויר שמשפיע/
נדבקת ממישהו חולה
ובגדול יש חיידק , ולכן כואב לך החיידק גורם לגרון להתנפח ולכאוב ממש
נדבקת ממישהו חולה
ובגדול יש חיידק , ולכן כואב לך החיידק גורם לגרון להתנפח ולכאוב ממש
שואל השאלה:
אני מתכוונת איך הגוף גורם לזה לכאוב כאילו הבנתי שיש חיידק מסויים או דברים כאלו אבל הגוף שלנו פשוט גורם לזה לכאוב?
אני מתכוונת איך הגוף גורם לזה לכאוב כאילו הבנתי שיש חיידק מסויים או דברים כאלו אבל הגוף שלנו פשוט גורם לזה לכאוב?
אנונימית
בדיוק
באותו הנושא: