6 תשובות
שמירות, אימונים וישנים
ציטוט של אח שלי מלפני כמעט 10 שנים
זה תלוי ביחידה ובייעוד שלה.
נגיד בחיר עושים שיטור, שזה סיורים, שמירות, מעצרים, פילבוקסים... שיטור.
כנל למגב, פלחץ, חיר גבולות.
בחיר גם כל ארבעה חודשים מחליפים גזרה, לעומת זאת באיסוף קרבי אוספים מודיעין ומכווינים כוחות, ונשארים באותה הגזרה כל השירות.
אז זה נורא תלוי. לא כולם עושים אותו הדבר.
נלחמים
בעיקר שמירות
בעיקר שמירות, תורנויות ומעצרים ופעילויות מידי פעם