9 תשובות
זה באמת קצת לא נחמד שלא חגגתן לחברה א ושגם לא הזמנתם אותה ליום הולדת של חברה ב
אל תציקו לה יותר מדי לגבי העניין של הכסף כי אולי היא כלכלית לא יכולה לשלם... תנו לה לבוא לא יקרה שום דבר רע מזה

מצד שני אני יכולה להבין אותך גם
אבל אני לא חושבת שלעשות אולטימטום זה רעיון חכם
אולי יש סיבה שאתן לא יודעות שהיא לא יכולה לשלם?
תשמעי את צודקת אבל זה לא אומר שהיא טועה.

מצד אחד זה לא יפה שהיא לא מוכנה לשלם על כלום (דרך אגב לא בטוח שזה בגלל זה יכול להיות שיש סיבה אחרת שאת לא יודעת עליה לגבי התשלום)

אבל מצד שני היא נפגעה
(ברצינות גם אני הייתי נפגעת)
אני חושבת שאתן צריכות לדבר
ושתעשו לה מסיבה קטנה כי גם לה מגיע
אין לך שום סיבה לכעוס עליה כי זה לא מגיע מקמצנות זה מגיע מהלב
(לפחות ממה שסיפרת)
פשוט תארגנו לב מסיבה קטנה ותקנו לה מתנה
תתנו לה להרגיש טוב ולא כאילו שכחתן ממנה
כן אבל אתן לא היחידות שנפגעו
אני יודעת איך היא מרגישה
כאלו שכחו אותך ונפנפו אותך כששאלת למה
לפחות ככה אני רואה את זה
תדברו איתה
היא פשוט נעלבה
אפשר להבין אותה זה לא פייר שחגגתן למישהי אחת מהחבורה ולמישהי אחרת לא ואם אתן רוצות להתחיל מסורת כזאת תתחילו את זה שנה הבאה בסבב השני של הימי הולדת שלא יהיה מצב שתעשו לאחת כן ולאחת לא ואולי זה שהיא אמרה שהיא לא משלמת זה דרך שלה להגיד שהיא נפגעה אבל היא לא רוצה להגיד את זה כי זה לא נעים יכול להיות גם שיש לה בעיה אישית שהיא לא יכולה לשלם ולא נעים לה להגיד אל תשפטו אותה לגמרי אפשר להבין אותה תנסו לבוא לקראתה ולראות איך זה מהצד שלה איך אתן הייתן מרגישות אם לחברה אחת היו עושים ולכן לא תנסו להבין אותה
לדעתי היא 100% צודקת כי היא נפגעה מזה, וכמו שאמרת היא עושה את זה בשביל העיקרון והאגו ובשביל להראות לכם שפגעתם בה.

אז אני מציע שכל החבורה שלכם תוריד את האגו *שלכם* ותגיד לה סליחה ביחד ומהלב ושתבטיחו שנה הבאה להראות לה שהיא חשובה לכם.

בינתיים תחליקו את זה מה אכפת לכם - יאללה שלא תשלם מה זה משנה.
שואל השאלה:
אולי.. אבל זה ממש מבאס כי עכשיו אני היחידה שרוצה לעשות לה משהו כי כולן נפגעו ממנה...
ברגע שתעשו זה כבר לא ישנה אל תשאלו אותה איפה פשוט תעשו
שואל השאלה:
רצינו לה לעשות לה מסיבה
אבל ממש יחסית ירד לנו ממנה
היא לא רוצה לעשות מסיבה במסעדה, בקולנוע, בבאולינג וכו' היא רוצה ללכת למשהו ממש יקר וכאילו אמרנו לה שזה טו מאצ' אז היא אמרה שעדיף שלא נעשה לה בכלל