11 תשובות
סתם אחי זה ציונים מעולים
יש לך ציונים סבבה ואפילו מעולים. יש לי
90 סופי באנגלית ואני די מרוצה לא יודע בעיקר כי המגן שלי נמוך מזה
זה ציונים מעולים, לי יש סופי בלשון 69 :((
מאוכזב ממתמטיקה? דיי קיבלתי מועד א 48 ומועד ב 50 :(
נראלי די סבבה אין לך מה להתאכזב
רוצה להתחלף?
ציונים מעולים- מה שמרגיש לך שאתה רוצה לשפר תשפר יש לך אפשרות תנצל אותה.
אותה שאלה בדיוק כמו האנונימי ששאל לפני שעה
אני הייתי משפרת את פיזיקה בנוסף
עם תרצה ללמוד משהו אקדמי
בעתיד צריך ציון מעל 80 כדי להתקבל
אחרת צריך לעשות מכינה
אלה ציונים ממש טובים כל הכבוד
אם אתה לא מרוצה אתה יכול לשפר אבל שלא יהיה לך יותר מידי עמוס עכשיו בכיתה יב אבל איך שאתה מרגיש לנכון
אנונימית
שואל השאלה:
הציון בפיזיקה הוא 30% מהציון הסופי ואני די בטוח שאקבל בסופי מעל 80