3 תשובות
קרמל פראפוצינו
כשהייתי שם בפעם האחרונה, זה היה בהלאווין, והיה להם משקה חדש- pumpkin spice, ממש אהבתי.
אני הכי אוהב strawberry coconut refresher או mango dragonfruit refresher
באותו הנושא: