6 תשובות
כשהוא הטריד אותי על בסיס קבוע ואיים לאנוס אותי.
כשהיא דחפה את הלשון שלה לגרון שלי כשישנתי
לא היה לי אף פעם אבל לדעתי אם את/ה שואל/ת שאלה כזאת אז עדיף לדבר עם בן/בת הזוג בפתיחות כי תקשורת זה הכי חשוב אחרת כל הזוגיות יכולה לההרס..
שכבר היה קשה והיו לנו המון ריבים
כשהוא התחיל לא לשלוח הודעות
הרבה דברים הובילו לזה אבל השיא היה כשהיא פשוט לא רצתה להתחשב בי ולעשות לי דווקא כשהיא ידעה שזה מפריע לי אבל בשבילה זה היה נראה לנכון