התחברות
הרשמה
בנות שמשרתות בתור לוחמות מעברים מקבלות מדי בנים?
9 באוגוסט 2022, 20:30
גיוס
חיילים
חיילות
תפקידים
לוחמות
3 תשובות
בנות בלוחמה מקבלות מדי בנים.
Adel
כן
זה נחשב כתפקיד לוחמה
ל
לא מרמת השרון
כן.
אנא ממך. מצ מעברים, לא לוחמות מעברים.
מ
מסטולה שמאלנית
באותו הנושא:
האם לדעתכם נשים מתאימות לשירות בתור לוחמות בצבא?
בנות שמשרתות בתור מאבחנת לעונות ההתנהגות?
מופנה לבנות שמשרתות שם- תוכלו לספר לי חוויות של לוחמת בתותחנים ואיסוף קרבי? מאוד מתלבטת מה לדרג ראשון ומה שני
שמעתי שבנות שמשרתות כלוחמות בצהל, צריכות לחתום על טופס שמוותר על האחריות של צהל אם הרחם של הלוחמות נפגע בשירות, זהנכון?
צריכה למלא שאלון העדפות ללוחמה, מתלבטת מה לסמן בתור האופציה השלישית - לוחמת תותחנים או הגנה אווירית?
מה דעתכן על בנות שמשרתות בתור מדריכות חי"ר?
אני רוצה לשרת בבסיס שיש גם בנות וגם בנים בתור לוחמת איפה אני יכולה?
מה דעתכם על זה שתפקידי לוחמה שנשים כבר משרתות בהם יהפכו לתפקידי קביעה לנשים?
בנות שהן לוחמות מעברים במשטרה צבאית כמה זמן הן משרתות?
בנות יכולות להתקבל גם בתור לוחמות בימ"מ או שרק ימ"ס פתוח גם לנשים?
באיזה יחידות קרביות בנות יכולות לשרת בתור לוחמות?