7 תשובות
לדעתי אין מה לא לדעת בלבשל יש מתכון אתה עושה מה שכתוב זה סתם הצלנות ולא לא לנסות לעשות דברים שצריך ולדעתי זה מוריד עם הייתי בן כמובן...
לא
אני חושבת שכן, אבל זה לרוב בגלל הדחף של האמהות שאומרות לילדים שלהן למצוא מישהי שטובה במטבח. אני לא חושבת ככה :)
תתפלאי לדעת שדווקא יש מלא בנים שמבשלים
שואל השאלה:
^^^
ברור שיש בנים שיודעים לבשל כמו שיש בנות שיודעות, הכוונה שלי הייתה אם זה מוריד לבנים דרסטית מישהי שלא יודעת לבשל
^^^
ברור שיש בנים שיודעים לבשל כמו שיש בנות שיודעות, הכוונה שלי הייתה אם זה מוריד לבנים דרסטית מישהי שלא יודעת לבשל
אנונימית
כן, לסטוץ לא כמובן לרציני כן, יש גברים שאני מכירה אישית שיבטלו אישה שהיא לא יודעת לבשל לנקות שלא משפחתית וכו.. אבל זה בעיקר גברים בני 30 ו40 פלוס.. הדור הצעיר פחות מסתכל על זה אבל הוא גם לא מחפש אישה לחתונה אז אין לדעת..
באותו הנושא: