9 תשובות
שואל השאלה:
יאפ
בכל אופן רשמתי למעלה מה נראלי פחות או יותר שאןליי יכול לעזור
יאפ
בכל אופן רשמתי למעלה מה נראלי פחות או יותר שאןליי יכול לעזור
אנונימית
לדעתי מה שהכי יכול להיות דומה לסטייל כזה בסגנון, זה יכול להיות כזה אינדי, או אוברסייז, אולי גם סטייל של 80s
אם את בקטע של צבעים בהירים יותר יש גם סטייל אלטרנטיבי יותר, יפני הרוג'וקו.
האם את גם אוהבת אופנת דארק?
אם את בקטע של צבעים בהירים יותר יש גם סטייל אלטרנטיבי יותר, יפני הרוג'וקו.
האם את גם אוהבת אופנת דארק?
שואל השאלה:
תודה ממשש
ניסיתי פעם אינדי, פחות הלך לי אבל אני אנסה את השאר3>
תודה ממשש
ניסיתי פעם אינדי, פחות הלך לי אבל אני אנסה את השאר3>
אנונימית
שמחתי לעזור בהצלחה:)
בתור בחורה דיי אסתטית יכולה להגיד לך מה אני עושה קודם על אני דואגת שיהיה לי עור פנים ממש חלק ושיער בריא לאו דווקא חלק יש משהו המתולתל שהוא שובב ומתאים לי
אני כן רזה אבל הקטע זה לא הרזה אני שמה שמלות קצרות כאלה סטייל בוהו לרוב כתפיות כי קיץ עם שסע לרוב
יש לי תסרוקת משלי שזה חצי קוקו ברור שלא המצאתי אותה אבל אני כמעט כל יום איתה ככה שבעצם נדבקתי את זה אליי ואנשים מזדהים עם זה איתי..
איפור עדין ועוד משהו שמאפיין אותי זה פרחים אם זה מגן של האייפון שלי עם פרחים החדר שלי פרחים וכו לא במוגזם את בוחרת את הדברים שמאפיינים אותך ואז אנשים מזהים את זה כהאסתיקה שלך
אני כן רזה אבל הקטע זה לא הרזה אני שמה שמלות קצרות כאלה סטייל בוהו לרוב כתפיות כי קיץ עם שסע לרוב
יש לי תסרוקת משלי שזה חצי קוקו ברור שלא המצאתי אותה אבל אני כמעט כל יום איתה ככה שבעצם נדבקתי את זה אליי ואנשים מזדהים עם זה איתי..
איפור עדין ועוד משהו שמאפיין אותי זה פרחים אם זה מגן של האייפון שלי עם פרחים החדר שלי פרחים וכו לא במוגזם את בוחרת את הדברים שמאפיינים אותך ואז אנשים מזהים את זה כהאסתיקה שלך
אנונימית
שואל השאלה:
תודה זה ממש יכול לעזור, אבל אני לא מצליחה למצוא אסטתיקה מתאימה לי, וגם שמצאתי בערך, קשה לי ללכת לפיה
אני מרגישה צעירה מידי בשביל לעשות גלואו אפ, לא מספיק רזה, יש לי שיער ארוך ממש וזנ מרגיש לי מוזר אבל אני לא רוצה לגזור כלכך
קיצר מלא דברים
אבל אני ממש רוצה בכל זאת
תודה זה ממש יכול לעזור, אבל אני לא מצליחה למצוא אסטתיקה מתאימה לי, וגם שמצאתי בערך, קשה לי ללכת לפיה
אני מרגישה צעירה מידי בשביל לעשות גלואו אפ, לא מספיק רזה, יש לי שיער ארוך ממש וזנ מרגיש לי מוזר אבל אני לא רוצה לגזור כלכך
קיצר מלא דברים
אבל אני ממש רוצה בכל זאת
אנונימית
את רוצה שמות של סגנונות פשוט?
שואל השאלה:
תודה אבל אשמח לעצות, ניסיתי מה שאמרת אבל זה לא עבד לי כי אני פשוט ככה לובשת ברנדומלי ואפילו לא יודעת אם זה הסטייל שלי,אם אני אדע אסתטיקה אני אוכל לדעת יותר מה הטעם שלי בבגדים
תודה אבל אשמח לעצות, ניסיתי מה שאמרת אבל זה לא עבד לי כי אני פשוט ככה לובשת ברנדומלי ואפילו לא יודעת אם זה הסטייל שלי,אם אני אדע אסתטיקה אני אוכל לדעת יותר מה הטעם שלי בבגדים
אנונימית
אל תמהרי להגדיר לעצמך סגנון, את יכולה ללבוש איזה סגנון שאת רוצה, אוהבת ונראה לך טוב לעין. אם את מחפשת עוד רעיונות לסגנונות את יכולה לחפש גם באינסטגרם
באותו הנושא: