7 תשובות
בבקשה אל תעשי את זה
אל. ידוע מה יקרה. הכל טוב?
אל.
תדברי עם מישהו, בבקשה.
בית חולים, לרוב (לפי מה ששמעתי) לא מתים מזה.
ואל תעשי את זה, מתי שאת מתכננת לעשות כאלו דברים בדרך כלל החשיבה שלך לא ישרה והגיונית, עד כמה שהחיים שלך זבל אל תעשי את זה,
תדברי עם מישהו ותבקשי עזרה מקצועית, לכולם מגיע לאהוב את עצמם ואת החיים שלהם בסופו של דבר.
עם את רוצה לדבר אני כאן:)
תלוי בכמות ובסוג. לא כדאי לנסות.
אל
מסוכן מאוד
ובטח שמתים מזה ^ יש בכדורים חומרים רעילים שיותר מדי מהם בבת אחת לגמרי יכולים להרוג אותך
זו דרך להמתת חסד או התאבדות
אם משהו לא בסדר תדברי עם אנשים על זה, שלא תחשבי אפילו על מה שאני מקווה שלא עבר לך בראש
אנונימית יקרה,
נתקלתי בשאלתך הקצרה, אך המדאיגה, ולא יכולתי שלא להגיב. יתכן שאת שואלת מתוך סקרנות והתעניינות או שיתכן שיש אפילו מעבר לכך. חשוב להדגיש גם עבור אלו שקוראים את הפוסט שבליעת כדורים מעבר למותר מסוכנת מאוד. במידה ושאלת את השאלה מתוך מצוקה שאת חווה ואת חשה צורך באוזן קשבת, מזמינה אותך אלינו לצ'אט- נקשיב, נתמוך וננסה לסייע. שלך, מתנדבת סה"ר.
https://sahar.org.il/help