7 תשובות
נופ זאת צלקת
יכול להיות שתשאר
שימי כזה לכוויות וצלקות אני מניחה שישאר אם לא תשימי כל כמה שעות
תלוי כמה שמן קפץ כמובן, אם זה סתם פצפון אז יעבור
יש סיכוי שישאר אבל זה מטשטש עם הזמן ופחות רואים
לצערי רוב הסיכויים שתשאר צלקת, מאמין שהיא תהיה לא כלכך נראת להעין אבל כן תהיה.
באותו הנושא: