5 תשובות
את לא צריכה לכתוב שלא רצית לאכזב, את עושה את הבגרות הזו בשביל עצמך.
פשוט תכתבי כמה קיבלת למורה אם את רוצה, אם הוא ישאל מה קרה תסבירי לו ואני בטוח שהוא ינסה לבוא לקראתך ולעזור. אבל אל תתביישי בלומר לו את האמת, קורה לכולם שנופלים, אין מה לעשות. הדרך הכי טובה להצליח, היא להיות אמיתיים עם עצמנו מה גרם לנו להיכשל, ולעבוד קשה כדי להצליח בפעם הבאה. בהצלחה
שואל השאלה:
אבל אני כן רוצה לרשום לו משהו
לרשום את הסיבות בערך של לחץ והכל ואז שיהיה טוב בחורף?
אנונימית
שואל השאלה:
הוא נורא אכפתי, התלמידים שלו זה הכל בשבילו אז הוא מאוד רגיש לזה
אנונימית
תרשמי, כן, פשוט אל תשפרי את הציון רק בשבילו, תעשי את זה בשביל עצמך
שואל השאלה:
זה ברור!!!
אנונימית