6 תשובות
שואל השאלה:
וואלה? f em מסתמך רק על עובדות
אנונימי
כן ככה זה עובד אצלי לפחות
אם את מחליפה אוטובוסים את לא צריכה לשלם גם על השני. את כן צריכה להעביר את הכרטיס אבל זה לא יעלה כסף פשוט רק בשביל הביקורת אם מגיע כרטיסן
שואל השאלה:
אז עוד 20 דקות אני אצטרך להעביר שוב? כאילו היה כתוב לי זמן נותר 20 דק
אנונימי
גם אני לא הבנתי את זה זה כאלו הכרטיס תקף עד שעה מסוימת אבל לא התנו לך לעלות אל עוד אוטובוס עם זה פשוט תתעלם
עריכה: לפי מה שהבנתי הנהגים לא באמת נותנים לעלות עם זה
כשאתה מעביר רב קו יש לך שעה וחצי מעבר שאתה יכול לנסוע בלי לשלם ולך נשאר זמן