4 תשובות
לא
וואי לאא, אל תעשי את זה , זה מסוכן
תעשי רק בקצוות
שואל השאלה:
פאקק ואם שמתי מה לעשות?
אם שמת בקטנה זה לא כזה נורא אבל אם שמת די הרבה זה יתקלף לך ויהיה לך ממש אדום