היי, ניגשתי לאנגלית 5 יחידות ביולי לשני שאלונים שלא הייתי מרוצה מספיק מהציון ולא כל כך יודע מה קרה אבל הציון שלי ירד מאותה הפעם שניגשתי בינואר בשני שאלונים. אני נבחן חיצוני, מישהו יודע אם יש איזו פרוצדורה אולי עקיפה לבטל את הציון? אני מתלבט אם לערער אבל אני מבין שהסיכוי קלוש. ניגשתי גם למתמטיקה ושם קיבלתי ציון גבוה ולכן אני לא יכול להשתמש בנספח הקודם שהוא לא כולל את המתמטיקה...