14 תשובות
מרוצהה טפו ופו
יש לי הרגשה ששנה הבאה תהיה בגרות אפילו קשה יותר ממה שהייתה השנה אז אני אסתפק ב94 שלי, אעשה את הבגרות בחשמל וסלאמת
קיבלתי 94 והייתי בטוחה שאני בסביבות העובר אז אני די מרוצה ולא נראה לי שאגש שוב.
מה שכן, הבגרות במכניקה היא ישר אחרי הבגרות בחשמל אז אם את מרגישה שיש לך כוח את לגמרי יכולה לגשת שוב עם הידע שנשאר לך ומה שיהיה יהיה. בעיניי עדיף להתרכז בחשמל ואולי לעשות חזרה קטנה על החומר במכניקה אם את מתכננת לגשת שוב. כשאת חוזרת לזה ב-יב זה יותר קל ממה ששמעתי.
בהצלחה!
אנונימית
^^ ובכל זאת למכניקה יש את המשקל הכי גדול, צריך לקחת גם את זה בחשבון
שואל השאלה:
^אני בדיוק הפוך:( חשבתי שאקבל ציון יותר גבוה, אך קיבלתי 84 לצערי הרב.. אני לא יודעת אם לשפר או שלא בכל זאת כמו שאמרתם זה ממש אחרי הבגרות בחשמל ולא יודעת אם אני אצליח;(
אנונימית
לדעתי אם את לא מרוצה ומאמינה שאת יכולה יותר שווה לנסות, במקרה הכי גרוע לא תשפרי, אין ממש מה להפסיד. וגם 84 זה מעולה.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה:)
אנונימית
תראי דבר ראשון 84 זה אחלה ציון זה עדיין לא 70 ולא 60 זה טוב מאוד
דבר שני יכול להיות שבבגרות הזו הייתה לך מעידה בכל זאת אני יכול להבין זו הייתה בגרות לא שגרתית כל כך היא הייתה קשה יותר מהרגיל
דבר שלישי תגשי מה יש לך להפסיד מקסימום תקבלי 30 עדיין ישאר לך ה84 יקחו לך את הגבוה נכון את מסתכנת במיגרנות ליום כי את תהיי אחרי שתי בגרויות בפיזיקה חחח אבל זה שווה את זה
שואל השאלה:
חח תודה, אני חושבת שכן אגש, זה גם קצת מבאס אותי כי הרוב כן קיבלו יותר ממה שהם חשבו אבל לא נורא אולי אשפר במועד הבא
אנונימית
אני וכל המגמה שלי נראלי נשפר כי היה לנו מורה שתכלס הסביר טוב אבל הוא היה בקושי מגיע לשיעורים שלו עצמו ולא עונה בווצאפ ככה שיצא לי ללמוד לבד בעצם. ועד שהעיפו אותו כבר היינו חודש לפני הבגרות אני קיבלתי 40 שזה משפיל בעיניי ואין ציון אחד במגמה שלי שעובר את ה55 אני מקווה שאפשר לשפר שנה הבאה כי שנה הבאה לומדים גם חשמל (בטח עם מורה אחר שמקווה שיהיה זמין בווצאפ)
שואל השאלה:
מבינה אותכן, אני גם במצב הזה אבל ניגש שנה הבאה ונעשה את הכי טוב שלנו:)
אנונימית
מתחת ל90 אם זה חשוב לך אני הייתי ניגש שוב, בכל מקרה לוקחים את הגבוה ובכל זאת אני יודע שהאגף של פיזיקה בא לקראת התלמידים בציון אם הם רואים שהמבחן היה קצת קשה יותר, עובדה היו לי 2 טעויות בשאלה של כבידה וגם לא עניתי על סעיף אחד בדינמיקה ועדיין איכשהו קיבלתי 94
שואל השאלה:
אם הבגרות באמת תהיה קשה יותר
אנונימית
שואל השאלה:
מאיזה ציון לדעתכם לגשת שוב?
אנונימית