44 תשובות
אמא שלי החליטה לעשות ילד עם ערבי נו זו אשמתי שאני חצי ערבי?
אני אפילו לא יודע את השפה!
עצב בכי
אני אפילו לא יודע את השפה!
עצב בכי
אנונימי
כן יש, אני בכל אופן בחיים לא
התבוללות השם ישמור
התבוללות השם ישמור
יצאתי עם דרוזי
עם זה נחשב בגדר "הערבי"
עם זה נחשב בגדר "הערבי"
שואל השאלה:
ברור שגם אני לא אבל אני בהלם שיש אנשים שכן
ברור שגם אני לא אבל אני בהלם שיש אנשים שכן
אנונימית
לא אני אבל כן, יש כאלו שלא אכפת להם מגזע ודת
יצאתי עם דרוזי.
שואל השאלה:
אבל דרוזים זה לא ערבים זה כמו אחים שלנו
אבל דרוזים זה לא ערבים זה כמו אחים שלנו
אנונימית
דרוזי זה ערבי תקראי ויקיפדיה קצת.. נכון שהם חברים שלנו אבל לא סותר שהם ערבים
דרוזים (בערבית: , דֻרוּז; צורת היחיד: , דֻרְזִיּ) הם קבוצה אתנית דוברת-ערבית במזרח התיכון, המקיימים דת ייחודית שהתפצלה מהאסלאם השיעי-איסמאעילי במאה ה-11.
דרוזים (בערבית: , דֻרוּז; צורת היחיד: , דֻרְזִיּ) הם קבוצה אתנית דוברת-ערבית במזרח התיכון, המקיימים דת ייחודית שהתפצלה מהאסלאם השיעי-איסמאעילי במאה ה-11.
אנונימית
ערבי כן
מוסלמי לא
מוסלמי לא
אנונימית
דרוזים הם ערבים הם לא אחים שלנו הם פשוט לא שונאים אותנו וסוג של אינטרסים משותפים. דרוזי זה עדיין התבוללות .
כן מה הבעיה
בעיקרון את נחשבת יהודיה
אבל מקווה שאין הרבה כאלו
אבל מקווה שאין הרבה כאלו
אני לא.
אח שלי (לצערי) יצא עם נוצריה
עד שהוא קלט שזה טעות ונםרד ממנה
אח שלי (לצערי) יצא עם נוצריה
עד שהוא קלט שזה טעות ונםרד ממנה
כמובן שיש, יש הרבה מאוד א/נשים שהיו יוצאים/ות עם ערבי/ה.
אני לא, אין שום סיכוי.
אני לא, אין שום סיכוי.
היהדות להבדיל מדתות אחרות היא גם לאום זהות לאומית שלמה. כן היו בגלות והושפעו מתרבויות שונות אבל זה חיצוני למהות הלאום שביהדות שהוא משותף לכולם.
לא
כן
היי
זאת אני
היי
זאת אני
בתור בן הייתי יוצא עם ערביה לא מבין מה הבעיה
כן למה את בשוק כולה דת שונה
אם יש לו אופי טוב משפחה טובה אם הוא נחמד אליי מפרגן לי ואוהב אותי לא הייתי נותת לשום דת לשבור את זה. בואו אנחנו בני אדם וגם אפשר לעבור תהליכים ולנסות להתקבל לדת לגייר אותו להתאסלם אנערף
בחיים לא
כן, ערביות.
כן הייתי יוצא עם ערביה
ואנונימית לא כולם אותו דבר
לא כולם רוצחים או אלימים
ואם את רוצה אני אשלח לך תמונה של ערבי חתיך
זה סתם גזענות לצאת עליהם בגלל שיש כצה קבוצות פשע ערביות.
זה באמת בושה כל הגזענים
ועוד אחר כל "אנחנו" בוכים שלא מקבלים אותנו
ואנונימית לא כולם אותו דבר
לא כולם רוצחים או אלימים
ואם את רוצה אני אשלח לך תמונה של ערבי חתיך
זה סתם גזענות לצאת עליהם בגלל שיש כצה קבוצות פשע ערביות.
זה באמת בושה כל הגזענים
ועוד אחר כל "אנחנו" בוכים שלא מקבלים אותנו
אני אישית לא הייתי עושה את זה
בטח.
זה בעיניי ממש גזעני להכליל את כל הערבים לאנשים רעים ולא לצאת איתם.
ואני בטוחה שאם ערבי היה שואל אם יש פה אנשים שהיו יוצאים עם יהודיות היו יוצאים עליו.
זה בעיניי ממש גזעני להכליל את כל הערבים לאנשים רעים ולא לצאת איתם.
ואני בטוחה שאם ערבי היה שואל אם יש פה אנשים שהיו יוצאים עם יהודיות היו יוצאים עליו.
אנונימית
יש כאלה שכן, אני לא בגלל התבוללות. ויש כאלה שלא בגלל סיבות אחרות, בגלל סיפורים שקרו ושומעים עליהם פה ושם.
ברור לי שלא כל הערבים רעים כמו שלא כל היהודים טובים, פשוט יש לא מעט סיפורים על ערבים ויהודיות שזה הסתיים לא טוב. לא אומרת שככה זה כולם, אני פשוט חושבת שאי אפשר לקרוא למישהי או למישהו "גזענים" בגלל שהם לא רוצים לצאת עם ערבי/ה ולקחת סיכון.
בגלל הסיפורים שהיו (ולדעתי לצערי יש) נוצר רושם רע על הערבים, כמו שיש בנים (יהודים, לצורך דוגמא) שעושים רושם רע לכל הבנים בכלל. הגיוני לא לקחת סיכון.
בכל מקרה, אי אפשר להאשים אף אחד.
ברור לי שלא כל הערבים רעים כמו שלא כל היהודים טובים, פשוט יש לא מעט סיפורים על ערבים ויהודיות שזה הסתיים לא טוב. לא אומרת שככה זה כולם, אני פשוט חושבת שאי אפשר לקרוא למישהי או למישהו "גזענים" בגלל שהם לא רוצים לצאת עם ערבי/ה ולקחת סיכון.
בגלל הסיפורים שהיו (ולדעתי לצערי יש) נוצר רושם רע על הערבים, כמו שיש בנים (יהודים, לצורך דוגמא) שעושים רושם רע לכל הבנים בכלל. הגיוני לא לקחת סיכון.
בכל מקרה, אי אפשר להאשים אף אחד.
אנונימית
ערבי זה ערבי לא רואה בעיה לצאת עם ערבי כמו שאני לא רואה בעיה לצאת עם נוצרי או מוסלמי
כן.. אני גם לא הייתי יוצאת עם ערבי אבל איכס מה זה הגזענות הזאת אחותי?
כאילו תשמעי זה תלוי מאוד אבל בכללי לא
לדוגמא האנונימי (בתור בת) אז כן הייתי יוצא
לדוגמא האנונימי (בתור בת) אז כן הייתי יוצא
לא אני
אני לא רואה את עצמי נמשך למישהי כזאת, אבל אם היא מותק, נחמדה,מכבדת ועושה אותי מאושר. אני אצא איתה לא משנה מאיזה עדה היא
לא.
אני לא הייתי כי אני לא מתחברת לעדה ובכללי לא הטעם שלי
ברור
וואו אחרי כל המקרים שיש אז ממש לא
לא אכפת לי שהוא יהיה ערבי
בתור חצי ערביה בעצמי אני מסכימה עם התגובה של השני ומוסיפה. בכי עצב יבבה
אנשים פה נשמעים כמו משפחת מאלפוי באמת
אנונימית
יש לי חברה נוצריה שאין לה בעיה לצאת עם ערבי הייתי בהלם
אנונימית
ערבי (המוצא כאילו) כן בטח לא אכפת לי מאיזה מוצא הוא/היא יהיו
אם הוא/היא יהיו מוסלמים זה יהיה קצת יותר קשה מבחינת כל הטקסים והחגים שיש למוסלמים וכולי וכנראה שאני אוותר
אם הוא/היא יהיו מוסלמים זה יהיה קצת יותר קשה מבחינת כל הטקסים והחגים שיש למוסלמים וכולי וכנראה שאני אוותר
ברור מה
כל עוד יש לו אופי טוב
כל עוד יש לו אופי טוב
אנונימית
באותו הנושא: