5 תשובות
שואל השאלה:
^^יש לי את האפליקציה אבל אני לא מבינה איך משתמשים בה
איך שמים כיתוב ומוזיקה ומעברים מגניבים לא הבנתי איך
^^יש לי את האפליקציה אבל אני לא מבינה איך משתמשים בה
איך שמים כיתוב ומוזיקה ומעברים מגניבים לא הבנתי איך
יש אפליקציה בטלפון שנקראת וידאו סטאר
תכלס ההכי יפים האפטר אפקטס אבל זה תוכנת מחשב שעולה כסף וקשה לערוך בה
ןקאפקיוט בחינם נורא נוחה לשימוש אני אישית משתמשת בה כי היא הכי נוחה לי וככול שמתרגלים האדיטים משתפרים
תכלס ההכי יפים האפטר אפקטס אבל זה תוכנת מחשב שעולה כסף וקשה לערוך בה
ןקאפקיוט בחינם נורא נוחה לשימוש אני אישית משתמשת בה כי היא הכי נוחה לי וככול שמתרגלים האדיטים משתפרים
שואל השאלה:
אני ממש לא מבינה את קאפקאט אני לא מצליחה להוסחף סאונד ולבחור באיזה קטע בסרטון לשים אותו ואיך לעשות מעברים וצהוסיף טקסט שמופיע ויואד במהלך הברטון אני לא מצליחה בה כלום
אני ממש לא מבינה את קאפקאט אני לא מצליחה להוסחף סאונד ולבחור באיזה קטע בסרטון לשים אותו ואיך לעשות מעברים וצהוסיף טקסט שמופיע ויואד במהלך הברטון אני לא מצליחה בה כלום
after effects תוכנה במחשב
video star פיצרים בכסף (בטלפון)
יש גם alight motion בחינם בטלפון
video star פיצרים בכסף (בטלפון)
יש גם alight motion בחינם בטלפון
capcut
באותו הנושא: