7 תשובות
מבקשים לעלות ואז אומרים לך שאתה צריך להראות שאתה מסוגל, אז אתה משקיע ומבקש לעלות סופית
אני ממש ממש רציתי לעשות 5 יחידות, אבל לא נתנו לי. אני בא להשלים השנה במועד חורף ומקווה בעז"ה שהעבור.
שואל השאלה:
בהצלחה אחי בעזרת השם תעבור
אמןן תודה גם לך
ציונים גבוהים ולבקש לעשות מבחן מעבר
להשקיע!
פשוט תיגש למורה שאתה מכיר שמלמד 5 יחידות, ותבקש ממנו שאתה רוצה להיכנס לכיתה שלו שיגיש אותך וילמד.