6 תשובות
זה לא מפחיד, מניסיון.. בהתחלה? ממש נראה מלחיץ אבל אחכ המורה איתך ואתה מתרגל, הכול יהיה בסדר בסוף.
לאט לאט, עניין של הרגל
בקטנה בהתחלה זה מלחיץ אבל עם הזמן מתרגלים וצוברים ניסיון וזה פאן
אני ממש פחדתי להתחיל
אבל זה כיף רצח וזה זורם והמורה תמיד מסתכל
לא תתחילי אם האפליקציה
מפחיד בהתחלה, לאט לאט מתרגלים וברגע שמרגישים ששולטים באוטו זה די נחמד.