8 תשובות
חלילה למה בבעיה?
שטויות
קולה יכולה להחזיק מעמד במשך שנים, הכל בסדר
לא, כי זה ספאם, אבל תאורטית אם זה באמת היה קורה, אם שתית פחית שלמה, את עומדת למות וצריכה להגיע למיון בדחיפות.
אממ כל עוד אתה מרגיש בסדר אז כן
כנראה שכן תראי מה יקרה עוד חצי שעה
ובאמת לא הרגשת בטעם/ שהיא כבר לא מוגזת? מקווה שהכל טוב
שואל השאלה:
זה לא ספאם ושתיתי פחית שלמה ואני בסדר עד עכשיו